Hradečtí studenti ovládli soutěž JA Top Logo a uspěli s kreativními nápady
Nejlepší firemní logo v Královehradeckém kraji vytvořili studenti z Obchodní akademie, SOŠ a JŠ Hradec Králové. Jejich firma Auxi, zaměřená na výrobu multifunkčních šátků, zvítězila v soutěži JA Top Logo, která je součástí vzdělávacího programu JA Studentská firma. Druhé a třetí místo obsadili studenti Gymnázia J. K. Tyla se svými projekty HandArt a Knit Knots.
V soutěži JA Top Logo, která se koná v rámci programu JA Studentská firma, studenti nejen navrhují vizuální identitu své firmy, ale také vytvářejí krátké reklamní spoty. Letos se do pátého ročníku přihlásilo 209 týmů z celé republiky. „Soutěž pomáhá studentům pochopit marketing, týmovou spolupráci a význam vizuální prezentace. Jde o skvělou příležitost, jak si vyzkoušet reálné podnikání,“ uvedl Martin Smrž, ředitel JA Czech.
První kolo soutěže hodnotily desítky odborníků z firem a institucí, kteří studentům poskytli zpětnou vazbu. Současně probíhalo i hlasování veřejnosti. Vítězové regionálních kol se 6. února utkají v národním finále v prostorách reklamní agentury McCANN Prague.
Mezi oceněné studentské firmy patří:
- Auxi (Obchodní akademie, SOŠ a JŠ Hradec Králové) – výroba multifunkčních šátků.
- HandArt (Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové) – podpora rukodělných tvůrců a uvedení jejich produktů na trh.
- Knit Knots (Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové) – výroba háčkovaných protistresových zvířátek a klíčenek.
Cenu veřejnosti získala firma Parfumio, rovněž z gymnázia J. K. Tyla, Hradec Králové.
Zdroj: Tisková zpráva JA CZECH logo