KKIVI hledá administrativní podporu do oddělení projektů ve vzdělávání

Královéhradecký krajský institut pro vzdělávání a inovace hledá do svého týmu administrativní podporu do oddělení projektů ve vzdělávání. 
inzerát

Královéhradecký krajský institut pro vzdělávání a inovace hledá do svého týmu administrativní podporu do oddělení projektů ve vzdělávání.

Co bude náplní Vaší práce?

Příprava podkladů pro realizaci kurzů a kontrola jejich správnosti (prezenční listiny, výkazy práce, pracovněprávní dokumenty), příprava podkladů pro účetní a mzdovou účetní, sledování finančního plnění rozpočtu projektů, komunikace s lektory, účastníky vzdělávacích akcí, spolupráce v menším týmu v rámci organizace.

Co od Vás očekáváme?

Samostatnost, pečlivost a spolehlivost, vstřícnou a profesionální komunikaci, vzdělání ekonomického směru nebo zkušenosti s realizací projektů (výhodou ne podmínkou).

Co nabízíme?

Přátelský a otevřený kolektiv Částečný úvazek – 0,5 Flexibilní pracovní dobu Možnost práce z domova

Pracovní místo v Hradci Králové – skvělá dostupnost MHD i vlakem

Tato pozice je vhodná i pro absolventky/absolventy SŠ nebo rodiče na mateřské/rodičovské dovolené, kteří hledají flexibilní pracovní příležitost.

Pokud Vás nabídka zaujala zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis do 23. 3. 2025 k rukám ředitele KKIVI Ing. Jaroslava Jirásko, MBA na e-mail: reditel@kkivi.cz. Vaše dotazy rádi zodpovíme na e-mailu: reditel@kkivi.cz nebo na telefonu: 724 913 220.

inzerát
 
Redakce školství KHK

Přinášíme pro vás zajímavosti a novinky ze školství v Královéhradeckém kraji

Sdílejte článek s přáteli
Facebook
X
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Již 39. ročník krajské Soutěže v programování v Královéhradeckém kraji se koná dne 26.4.2025 a tentokrát ho organizuje Střední škola
Královéhradecký krajský institut pro vzdělávání a inovace hledá do svého týmu administrativní podporu do oddělení projektů ve vzdělávání.
Ve čtvrtek 13. února si 110 „dofáků a dofaček“ převzalo bronzovou a stříbrnou úroveň Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu (DofE).